Sabtu, 8 November 2008

gabra....

Ari ni cuti....anto kak long balik kl....acctually anto ke airport je....tapi sempat la masak asam pedas...he he he he....jadi la pulak. Aku ni tak pandai masak, tapi bila mak datang aku mesti kena masak. Hentam saje la. Boleh ea...puat tak caye, kak La dia masak.

Balik dari airport, aku terus menanda kertas pmr, isnin nak hantar..ada lagi satu pusat. Alhamdullilah sesesai gak satu pusat. Yang jadi gabranye tu, masa masuk markah, aku ilang 3 skrip. Terus pucat lesi muka. Alamak mana aku taruk...rasa tak de cicir kat mana2. Aku bukan menanda kat bilik darjah..tak mungkin juga tertinggal kat bilik PuAs....cari punye cari, rupanye tercicir kat bilik sembahyang, entah bila agaknye aku tanda kat situ...adui...gabra tul....dekat2 sejam gak la cari.

malam ni pulak aku nak siapkan, sekurang2nye separuh pusat lagi...tak banyak la dalam 70 skrip. Boleh kot...almaklum tadi petang dah membuta dekat2 2 jam....oh ya...mak, abah, atok pmpn and atok ajis dah betolak ke kl. Konvo puat. Alhamdullilah...jadi gak adik aku nie orang...hensem jek bila dah potong rambut. Diaorang akan tdo umah kak long. Aku pesan kat abah jangan bawak laju2...dia pulak mkata aku yang bawak laju....bia betul...tapi hobi aku memang suka bawak keta laju2...

Tiada ulasan: