Ahad, 9 Ogos 2009

Rumah sudah siap


Salah satu faktor penyumbang, mengapa tidak dapat memblog.
Sibuk gila dengan persiapan nak masuk umah sebelum puasa.
Bukan tak sabo, tapi tak tahan rasanya nak berulang dari SMK Tanjung Datuk ke semencu masa bulan puasa nanti. Tambahan pula kelas tambahan pun bertambah di SMK Tanjung Datuk semasa bulan puasa.
Kalau ada rezeki i-allah 17hb Ogos ni akan masuk umah. Tinggal proses perpindahan Adibah dan Aiman aje ke SK Sg. Kapal. Harap2 hari khamis nie dapat la ke PPD Kota Tinggi untuk urusan tersebut. Lain-Lain semua dah siap..
Jutaan terima kasih kepasa suami yang tertinggal kapal terbang ke Turkminestan..kih kih kih. Dapat jugak dia tolong hangkut barang dari umah lama ke umah baru, membasuh, mengemop, mengemas dan terutama mambayar apa2 yang patut. Abang...i always love u.

6 ulasan:

imanshah berkata...

saya suka nama SK Sungai Kapal..Unik..tahniah2 naik rumah baru

suhaila berkata...

Iman duduk mana?
Kita duduk kat kampung Sungai Kapal. Sila datang umah....
kih kih kih selamat berkenalan dari kak suhaila ya.

Eyna's berkata...

Salam Kak su...

Amboi kak su...cantiknya umah...
bz ngan umah rupa2nya...
patutlah lama menyepi...heheh

NuRuL DhiA berkata...

wah cantek nye umah, besar nye!!
salam singgah yer :)

suhaila berkata...

iman
thanks

eyna:
kih kih kih
lum siap lagi tu...almaklum settke sorang2

nurul
Salam berkenalan dari kak su...

kakyon berkata...

salam sue..
selamat naik rumah baru..dan menyambut ramadhan sekali.
hariraya tahun ni mesti meriahkan..