Isnin, 10 Mei 2010

Kesan Kejatuhan dari basikal Jepun.....adoiiii

Petang jumaat saya telah jatuh cinta basikal...dihadapan rumah sendiri di hadapan jugak mak mertua....adoiii. Tak tau la macamana leh jatuh tergolek dok...tetiba je dah ada atas jalan raya....huh kalau diingatkan sangat sadis!!!!!!
rentetan dari kejatuhan empayar itu kaki kanan terseliuh dan membengak....malam tu nanges sebab gembeng sakit. Esok pagi2 lagi Ustazah Muzaimah yang sangat baik hati tolong hantar saya berurut tapi makin sakit....adoi!!!!!. Malam tu nanges lagi....sob sob sob bercampur baur perasaan...kalau la ada encek asben...tentu kurang kot....hati tambh sedih.....uwa uwa uwa....

Pagi ahad...kaki saya menjadi biru mata hitam ku or lebam..saspen mak!! so Erna tolong hantar g elinik Dr Zul....2 jam tunggu...dan Dr telah mengeluarkan kata2 manis " OOO....terseliuh ni....jatuh sikit je kan? tapi yang menjadi melarat ni sebab kaki kecik.....x dapat tampung badan yg b@@aR...." Dr. Zul bandage kaki and soh diet sungguh2.......jika kesiankan kaki yang bersaiz 3 ini....

ya...memang kecik kaki ni....x sesoai ngn saiz badan yg amat cumils....

Maka demi menyelamatkan kaki ini...saya diberi rehat 2 hari....mak mertua saya telah meyekat pemakanan saya...." JANGAN MAKAN MANYAK2!!!!!!".....tapi mak masak sodap....acctually saya akan kononya berdiet la...insyallah....

Maka....eh panjang lagi ceritanya....he he he saya penuhkan masa ngn menjahet la...yes yes yes....apa yang saya jaet ek?

sua potongan apek....
sua potongan kot...( abaikan kaki kecil yang cedera itew)
ngeh ngeh ngen  apakah?
my first cloth panty liner
( pakai butang ketip je...cz x dapat nak hubungi DNNA or FID  utk beli snap button yang meletop itew....)

sekian laporan kesan  kejatuhan saham dari basikal Jepun ......

Tiada ulasan: