Ahad, 15 September 2013

Fuhhhhh

Assalamualikum
Lama betul x bukak story...
Macam2 dah jadi.

Ok....baru je dapat adik ipar yang bungsu. Majlis 3 hari. Penat.
Nikah jumaat, sanding pompuan sabtu, sanding lelaki ahad.



7 dulang hantaran....kita buat sireh jungjung2..yang lain adik ipar "ipah" Dan kak jun


Tak faham Kenapa Ada bunga plastic pink kat baju tu...sabo je la. Sabotaj ke hapa ntah.


Cewahcewah...hasil kerja jari Jamari Suhaila....Ada yg nk tempah??? Kahkahkah


Lagi satu..duit maskawen n barang kemas. Gelang n gelang kaki....x pe lagi la tang gelang kaki tu. Maskawen 900?? Masa kita dulu 22.50. Tu le yg laki kita Bagi...bila tanya dia kenapa x Bagi Lebih.." Dia jawab...nasib le murah!" Pundeks!!!!


Ni dia adik ipar yg baru...Moga x la lupa daratan. Eh!

Emm..Allieya dah setahun 4 bulan...omaigad!!! Cepat ek dia membesar umurnya. Badannya maintain kecik. 7.7 kg je. Ada je yg nyaoun " mak nye gemuk...anak kecik" kimeksssss.



Allieya pakai baju kurung tau kat jemputan kawen. Bagus mama Allieya kan?? Kita hangin je kalau nengok org pompuan g jemputan x pakai baju kurung....pakai jeans bagai. Haihhhhhhh...adat tu....


Allieya n Kakak Adibah. Aiman? Emmmmm sibuk ngn Dunia dia Dan sepupu2 laki2 dia..


Cumils kan mama Allieya. Eh...Salah, comelkan Allieya Aqila Ahmad Mahdzir ni??? Ni tengah ngengada...



Si GG jarang....geram tengok. Rasa nak kunyah2 aje budak sorang ni....

Adibah terpilih utk Pertandingan Spell It Right. Alhamdullilah. Nxt time la story.

Tata
- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan Kampung Sungai Buntu-Tanjung Pengelih,Pengerang,Malaysia

4 ulasan:

Nai @ TPJ berkata...

Askm. Lama gilos tu kak diam..
Anakmu itu sgt la sexy.. Lg2 tang mulut yg mungil..!
Mamanya pon tomey...:)

cikgu su berkata...

Nai...nak kata sibuk x jugalah..tapi byk menyibuk kot..hihihi902

Nor Farah bt Mohd Farid berkata...

cantik gubahan hantaran..:) nice..
done follow cni, jom follow saya http://norfarahfarid.blogspot.com/

elly nadyra berkata...

tahniah dpt new family member
wahhhhh pandai wat sirih junjung rupanya ye, ada bakat terpendam!