Selasa, 11 November 2008

berita....


Aku selalu doakan kejayaan suamiku....mungkin macam dia doakan kejayaan aku dalam pelajaran...akhirnye aku dapat gak habiskan master psikologi di utm. Buat master sorang2...anak jauh ( my love- adibah ), suami jauh...selalu gak harap jangan ada apa2 yang jadi antara kami. Biarpun apa dugaan yang allah bagi...insyallah aku kuat...cukup kuat.
malam tadi ading bagi tau LOI dah siap...tak tau apa perasaan aku....oh...pergi jugak dia...boleh ke aku kata jangan? tak boleh...aku tak sanggup jadi isteri yang tak menyokong. Pada hal...hati aku?? sape la yang tau....dulu masa kena tinggal kat vnam...macam2 orang cakap...aku diam je...orang hanya boleh cakap. Yang tanggung?? Aku sorang....tak tau la...apa pulak dugaan yang aku kena hadap kali ni? Kadang2 terpikir gak? Ading nie tak takut ke? tak menyesal ke kalau apa2 jadi kat aku dan anak2 masa dia tak de? Heran gak....macamana tega hati dia....kadang2 pk jugak apa la yang buruk sangat aku dan anak2 kat mata dia...sampai sanggup keja jauh dari kami? Tak siapa tahu kecuali dia....
Ya Allah...panjangkan la jodoh kami....rukunkan la rumah tangga yang kami bina atas dasar cinta ini....2 tahun dia kerja kat vnam...aku sebenarnye berterima kasih...bersyukur...kerana aku makin kuat dan berdikari...semua halangan aku berjaya hadapi. Moga2 Allah maha pemurah bagi aku lebih kekuatan untuk terus hidup demi ADIBAH dan AIMAN tersayang....

Tiada ulasan: