Rabu, 28 Julai 2010

rindu nk update

percubaan pertama update blog pakai iPhone.
emmm ok la jugak. tapi mcm x leh nak attach gambo.
n3 ni pasal hati yg bengang sikit.
keh keh keh
macam ni...
cuti bulan 3 saya n asben kan honeymoon
( senyum2..teringat2 Saat manis itew...)
maka kat vnam kan kain pasangnya cun2...Dan lain sikit. harganya mahal sikit la.
saya beli la 4 pasang je..untuk diri sendiri..Dan dengan eksen tjk la kan kawan2
Ada la yg berminat makan derang beli la. x amik untung pn...Malahan jual murah Dari harga beli ( saya mudah kesian...so x leh bisnes)
Ada sorang kawan dah beli n bayar...tapi tiba2 selepas 3 bln dia nk jual kain tu pada org laen dengan alasan dia x suka kain berat2. kain vnam ni sejuk n berat. kalau bt baju kurung ...jatuh je taw..saya kompius sbnrnya...bkn ke klu nk beli kain kita cari yang berat dan  jatuh??
mak emo taw!!!!!kecik ati...Ada la sejarahnya. kain tu cantik! saya beli yg Cantik je...semua kata Cantik...tapi kawan tu kata kain tu berat n x Cantik maka x sesuai utk dia
dia kata kain tu x Cantik...la.
emm x kisah la kan????
saya pn ckp kat kawan lagi sorang p beli kain tu...saya bayo......so saya beli semula la kain  tu tanpa pengetahuannya.
dan  sekarang kain  tu saya dh potong. esok bila dh jadi saya tepek gambonya...
saya x marah...
cuma terkilan...rupa2 kawan ni selalu kutuk saya kat belakang...
sedih tu...x pe la kan?
lebih baik saya berdiam diri je...

Tiada ulasan: