Isnin, 1 Disember 2008

cuti-cuti lagi!!!!!

Aiman..Mama...Adibah....gembira gila kami dapat
naik train di MAsjid Kristal KT...

alamak...lama gila tak bukak blog...almaklumla bercuti...amik kesempatan yang ada. Pas suamiku berangkat...aku berkira2 untuk membawa kereta ke kemaman terenganu...umah adik. Mula2 suamiku memang tak bagi....jauh la...banjir la...ujan la....tak biasa jalan la...tapi akhirnye dengan kekuatan adik ku...jue n anaknye qis...termasuklan desakan adibah n aiman...kami berjaya sampai ke umah ijan. Kami bertolak jam 3 petang...and sampai kul 9 mlm. Dia punye penat...allah aje la yang tau...

Niat, di hati cuma satu...ke kuala terengganu untuk membeli sutera......adoi..pagi jumaat aku ke KT...2 jam perjalanan....menyesal...letih. Tapi sempat gak la aku membeli 3 pasang sutera. Puas hati la gak. Yang paling best dapat bawak anak2 tersayang ke masjid kristal...jalan2....dia orang suka banget!!!!alhamdullilah....ya la...abahnye kan tak de...so mama la yang bertanggungjawab mengembirakan hati adibah n aiman tersayang.

Pasal suamiku....dah dekat seminggu a kat Turkmenistan....setakat nie...tiap2 mlm dia call...nak kata aku percaya kat dia...entah la...cuma aku boleh doa je...supaya dia kuat iman...ingatkan aku and anak2. Selebihnye...terpulang la....terserah pada Allah. Takut kecewa lagi.....

Tapi...paling menggembirakan....alhamdullilah...aku dapat pindah...permohonan ku ke SMK Tanjung Dato' LULUS. Alhamdullilah.....takterkata la gembiranye.....dekat ngan mak...abah...adibah...mudah-mudahan aku bertambah kuat....semakin kuat...untuk menghadapi segala cabaran.....

Tiada ulasan: