Isnin, 1 Disember 2008

oreo beranak....kembar 2

Oreo and anak2...cumils kan???

pagi nie aku dah janji ngan anak2 nak bawak oreo kucing ku ke kelinik haiwan di Johor jaya. Disebabkan, cina mesen basuh col n nak datang anto mesen basuhku yang direpair...aku tangguhkan la. Tiba2 kami terdengar bunyi anak kucing yang tersepit...begitu kuat. Dengan pantas aku berlari ke dapur...astaga...oreo beranak? Allah, bile pulak la dia projek....adui....kelam kabut gile...aku menanggis...call kak ina...tak angkat...call lagi...tak angkat la...mana kak ina nie...tiba kak ina call...ooo masukkan dalam kotak...allah...saspen tul.Yang lawaknye tiba2 je aiman kata dia dah jadi abg aiman..ada adik kucing. Geli hati. Ada2 je aiman nie.

Sebenarnye oreo nie di beri oleh kak ina, so bolehla bekawan dgn Lara...kucing kesayanganku. So kali dah ada 2 kucing. Gebu2. Oreo nie sangat takut dengan orang, lebih2 lagi dgn aiman aqil...tapi, semua kucing memang takut ngan aiman...tak tau la kenapa...tapi aiman suke gilos dgn kucing....adibah lagi la....so aku pun bela la 2 ekoq kucing nie....diseabkan anak2...he he he tak la...aku memang suka dgn kucing...lagi anak dara lagi aku dah bela kucing....tapi pas kawin tak bela...suami tercinta tak bagi...bila dah jauh..dia di vnam aku pun merayu2 untuk membela Lara yang dubeli di Kulai....aduhai lara...buah hatiku...

balik pasal si oreo...yang menjadi persoalanye...sapa pulak bapaknye? tak de pun rupa anaknye macam kucing puji si kuning!!! tapi bile diamat2 macam abu la pulak...abu tu kucing ku di umah mak....sebaya ngan adibah....8 taun....ceh!!! kucing mana la yang sangat berani merogol oreoku???? kecian oreo dah jadi mami....

4 ulasan:

sayangibu berkata...

kakk...dia rela dirogols tuhhhh...hahahaaaa....

suhaila berkata...

yo la 2....tapi mamanye tak rela u....

luna berkata...

ala shomelnye oreo..
anak anak dia pun shomel...

akak, shanteksnya decoupage takreti ku eja ituuuu

suhaila berkata...

Oreotu anak dara sunti u...baru 1thn 1bln....belum puas main ngan dia...dah jadi mami...

ada banyak lagi yang akak buat luna...he he he...decaupage la...akak buat nie masa tengah tenson tau....masa tengah buat tesis master...