Ahad, 22 Februari 2009

Berdebar-debar

semenjak 2 menjak ni..berdebar2 jek....emm...lamanye 6hb Mac.....hari2 ku kira bilangan hari....1, 2,3......tanda kat kelander....akhirnye...tinggal sekali jumaat je lagi.....nak g facial nie...nak bagi putih n gebu sikit muka. Sebulan training budak kat padang...bila dibelek2 muka nie...macam itam pulak...he he he. Nak g spa la...dulu ada intan dok teman, sekarang ? kat mana spa ea kat sg kapal nie...ooo tak de...tak pe la...nak beli lulur la...buat sendiri je la..

nape la semua terpikir nak buat??? emmm betul2 gabra nak tunggu 6hb Mac. Mintak2 semua yang dirancang berjalan dengan lancar. Amin...amin...amin...akan ku tunggu 6hb Mac dengan sabar....

4 ulasan:

sayangibu berkata...

ececceeehhhh..ading nak balik laa tu yerrr?? tu laa ari tu org ajak p facial tammo.. ading blk 6hb..samex blk next weeknya...;)

suhaila berkata...

hehehhe....
ya la...ading dah nak balik nie...muka lak berkarat....
karang ilang pulak selera....

he he he....

tedina berkata...

peh su ..... dasat tu sabar2 buat bertenang....tinggal lagi seminggu lbh tu.....nanti makan bidadari sure mengancem seh......apa2 pun selamt menunggu 6hb...

suhaila berkata...

he he he...sabo....ye akak? yang buat su gabra lagi....BIDADARIKU lum sampai...gemana sih?? benggong kepala....