Isnin, 30 Mac 2009

Akhirnye...nampak jugak bentuknye....

Ini la rumah ku.....alhamdullilah....nampak gak bentuknye...



Peh...lama tunggu nak nampak cengini....target...bulan puasa mesti dah boleh masuk nie....








Ini pandangan sisi sebelah kiri...sederet tingkap yang nampak 2...bilik...ada 3 bilik...dari depan bilik utama, yang tinggi 2, mazaning floor....belah belakang lak bilik anak2...belah kanan ada satu lagi bilik....



Ni pulak pandangan hadapan....garage kereta n ruang tamu....asben mintak panjangkan garage...10 kaki, emmm tak tau la dia nak parking apa... lori sawit agaknye....





4 ulasan:

sayangibu berkata...

best nya kak sue...dah nak siap dah umah..raya kt umah baru yer...blh laa ku terjah nanti..

suhaila berkata...

terjah!! jangan la....nanti minum air teh kosong jek....

kakrose berkata...

salam su...
rasa tak sabo ek su..nak siapkan rumah tu..
seronok nak pindah rumah baru..

suhaila berkata...

sebab tu la su bukak internet hari...nak tgk2...kenal2 ngan orang yang pandai hias menghias nie...macam kakak la...

nati keep in touch tau...nak tye2 nak hias umah..

pasal tak sabo tu tok sah nak cite la kak...asik tengok je..sampai indon tu pun dah buat keja laju2...he he he...

tapi kak su buat umah kampung je...