Jumaat, 27 November 2009

Alhamdullilah

1. Alhamdullilah kerana Kenduri masuk rumah telah selamat berlangsung pada malam selasa lepas
2. alhamdullilah masa kenduri Samex dan Intan serta anak2 mereka telah selamat sampai ke rumah dan selamat juga balik ke rumah mereka di Seri Alam.
3. alhamdullilah Shair dan Zai serta anak2 juga selamat sampai dan selamat sampai ke rumah mereka di Taman Kota masai.
4. Alhamdullilah Suami saya telah selamat sampai dan dapat buat kenduri umah baru.
5. Alhamdullilah saya dapat berhari raya dengan suami terchenta.
6. Alhamdullilah kami adik beradik telah mengorbankan seekor lembu.
7. Alhamdullilah mak dan abh telah mengeluarkan duit beli lembu.
8. Alhamdullilah saya sayang pada mak dan abah saya
9. Alhamdullilah suami telah menghadiahkan purse LV yang saya x mampu nak beli sendiri.
10. Alhamdullilah kereta neo saya telah siap.

sesungguhnya banyak lagi perkara2 yang saya perlu syukurkan dengan rahmat dan kurniaan Allah.

Alhamdullilah saya tahu bersyukur dengan nikmat Allah. ALHAMDULLILAH.

Tiada ulasan: