Rabu, 11 November 2009

SKPP

Sibuk satu sekolah pasal SKPP...adoi hai dah ujung2 tahun ada pulak la org yang rajin nak pantau sekolah utuk ISO. Heiiii macam x releven aje. Sabo betul. Semua benda kena betulkan buku rekod la..fail segala jenis...yang x de kena ada...dalam masa 2 minit. Kadang2 heran la ngan benda2 yang x membantu P&P lebih diwar-warkan. Tang budak nak spm yang datang cuma suku peratus x heboh la pulak. Entahla...ssh nak jangka apa cita2 BOS kat sekolah....x faham....Nasib la esok dan Jumaat nak kena hantar skrip PMR ke Gelang Patah, alhamdullilah x de pening kepala nak berdebar2 samada buku rekod dipilih utk dipantau dek mereka2 yang suka melawat2 sekolah orang.
Apapun kepada rakan2 guru...anda bengang x kalau jabatan ke ppd ke kementerian ke nazir ke nak datang sekolah???
Su????? x suka sangat...jadi berdebar2 sakit kepala sakit perut semua ada.....ha ha ha walaupun dan 12 taun jadi cikgu tapi tang pantau2 ni perasaannya macam baru posting.....saspen seh!!!!!!

2 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

memang tak suka... ntah hape ntah..memantau itu ini, tp masalah ttp jugak ada. membebankan dan menghilangkan fokus P&P je derang nih kan

suhaila berkata...

intan...

betul....
akk ni even kena pantau ngan pk pun x suka....
akk selalu pedajal pk/pengetua tanya kontens pada diaorg...gerenti x kena pantau lagi...

senjata tu....