Khamis, 7 Januari 2010

Chemistry Vs Kimia

Sama aje kan maksud n3 ni....
Tahun ni kena ajo pulak subjek chemistry...
memang la opsyen...tapi zaman batu dulu2 la ajo subjek ni....tahun 1998 kat SMS Muar.
Dulu ajo dalam BM...sekarang dalam BI. Adoi hai....
bila teringat Cikgu Aisyah asik datang menuntut ilmu cara nak ajo kimia...macam boleh...tapi bila dah masuk kelas tadi...kelu lidah...
haru betul bila abiskan topik 1: Introduction to Chemistry dalam masa 40 minit.....


Ya Allah ya Tuhanku....
Makbulkan la doaku ini....
semoga ada cikgu posting datang ke SMKTD ngan opsyen Kimia....
Amin amin amin....

kawan2 tolong aminkan ea...

4 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

add mate x kena ajo ke? alaa... kak sue kan terer, goreng jer laa..hehehe

suhaila berkata...

Add math tu dah wajib ajo sampai pencen....
Eee...susah tu intan...dulu kimia...sekarang chemistry..
Lama lagi pulak 2012 kan?

Sayang.Ibu berkata...

akak dan kimia xde 'chemistry' ke?? ahakssss.. a'aa laaa kak, pasni nak tuko lagik.. fenin kannn...

suhaila berkata...

Dah x de intan...
muhahahha...