Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tahun 2010

Selamat Tahun Baru 2010...

Esok kebetulannya tepat 1/1/2010 akk akan ke sekolah...hahahahaha..
Yalah sepatutnya meetingnya bermula 28/12 lagi, tapi disebabkan ada meeting yang lebih penting so x g la meeting sekolah yang ala2 bosan g2....
Apatahnya....dalam pada kita x g meeting, rakan2 seperjuangan sibuk memsg2...mengadu2 apa yang bos cakap...
terkena la pada kita org,....antaranya ialah jangan g sekolah macam peragawati, g sekolah jangan melawa...yang x boleh handle...jangan menunjuk2 harta yang ada....jangan buli orang...jangan ada mulut macam mulut mak da10......jangan melawan...jangan makan kat kantin budak...jangan macam bagus tapi x bagus...ini la paling bengang sekali....kita tak rasa bagus pun, tapi dia yang tengok kita bagus...pas tu cakap2 pulak dalam meeting...apalah....

tak sabar rasanya nak g meeting akademik esok...nak dengo dia cakap apa pasal...peratus matematik pmr mencanak2 naiknya....seramai 63 orang budak pmr dapat A dalam matematik....nak dengo dia puji ke atau dia masih nak mengata...

esok kita update...

2 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

pergghhhh.. makan dalammmm sehhhh... apsal teruk beno kata2 dia tu?? alaa.. kak sue, anggap je lah dia jeles tu. yelah.. kak sue kan muda2 lagik dah ada umah beso, kete beso, beg beso..ahhahaa... jeles laa tu kak sue. wat bodo sudahhhh.. bukan mintak duit dia pun. huhuhuuu.. kalo kite pun rasa bengang kak.. sabo jek laa yer. btw..sape yg bermulut busuk tu?

suhaila berkata...

hahahah...
yang jelas...ketua akk tu dengo sangat kata2 dari org yang x suka tgk akak...
dia adalah

KERANI KAT SEKOLAH @ JIRAN AKAK @ BIRAS AKAK....

panjanggggg cetanya...
tapi haru intan...