Selasa, 8 Disember 2009

Mertua and Menantu

Salam semua...sebelum asben balik keja kat negara tan-tan tu...kami ajak dia g shooping kl...mula2 nak dating berdua je...anak2 kakak tlg tgk...tba2 mak mertua kata dia nak ikut. Kak Long ketawa pecah perut...siot tol...x baik tau kak. So kita plan nak naik tren je...mak kata okeh...caya la mak!!!!!

mak dan menantu....kat stesen ERL Putrajaya....maintain je...

Ni adegan pas shooping baju pasang kat Jalan Tar...tgk mak pegang beg apa??
Clark tu...sepatutnya kasut kepunyaanku...tapi mak suka..so asben pun belikan mak....sebenarnya..walaupun kasut tu saiz 3...tetap longar di kakiku...sedey tau...

Mak dan anak....
Ni la asbenku yang susah payah layan kami kat jalan TAR dan SOGO.


menanti, mak dan anak....
tgk muka mak...happy kan?
Mak....kitaorg sayang mak.....




2 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

menantu of the year nihhhh..hakhakhakkkk... bagus bagusss.. senang hati ading tinggalkan mak dia ngan akak... hahahhaaa

suhaila berkata...

emm...ading pun kata macam intan...tapi akk kata mak metua akk sayang akk lbh dari dia...