Selasa, 22 Disember 2009

Percutian yang tidak di jangka- RESORT D'PUNGGAI

Assalamualaikum semua...gambar2 dibawah ni adalah gambar percutian yang tidak dijangka...ha ha ha dalam pada kalut nak menyiapkan kerja penandaan....terpaksa juga
bercuti. Sebenarnya sepupu suami aka anak sedara mak mertua datang dari jauh..dari Arau, Perlis. So sebagai tuan rumah..saya kena la entertain tetamu....masa mula2 sampai diaorang tidur rumah pas tu malam kedua pergi la tidur kat Chelet D' Punggai. Dekat je ngan rumah...adalah la 15 minit perjalanan...cantik chellet ni...luas.......kemas...bersih ....dan nyaman.
jom layan gambar Resort D'Punggai.....

Ni bilik yang saya duduk no 2...
Ada sepuluh bilik....luas...dalam ada 1 Queen dan 1 Single
Ada gak sofa, TV dan Aircond...


Biasa la...mana ada menantu...tada...my mak metua pun ada la...


Ni Pemandangan kat Batu Layar...x jauh dari D'Punggai...5 min aje


Ada parking yang luas dan taman permainan pun ada....


Nampak selesakan?


Ni la family sepupu yang dari Arau....

Ada kolam renang kanak2....

Saya...walaupun stress....menanda dan menentertain sedara
( ada ciri2 stress tak?)


Pintu Gerbang...ala2 Bali ....i very like
D'Punggai ni betul2 depan laut lepas...angin menderu2...

Jangan x sangka...ada court bola tampar pantai...
Yang paling penting saya telah menggembirakan hati Sepupu suami yang dari Arau...yang menurut kata mak mertua saya...sudah 10 tahun mak x jumpa.
Mak pun kelihatan sangat gembira.....senang hati saya. Sebenrnya saya sangat2 sibuk.....tapi saya pun sangat GEMBIRAAAAA......
Oh ya...sape2 yang nak bercuti2...ya la kan ...cuti sekolah kan masih berbaki beberapa hari....boleh la call En. Rizal....owener D'Punggai-0137220700 / 0137237578

Tiada ulasan: