Jumaat, 20 Ogos 2010

menu Ramadhan ?

emm dh 10 hari ea puasa...
dah 10 ari jugak masak tuk buka
teringin gak n3 masakan....tapi....alahai malu no rasanya..
kami x pandai buka nasi berlauk..
biasanya masak mee la. kata asben, saya pandai masak2 mee je..lauk lauk out ko. sabo je la. tapi mmg betul kot. paling memberangsangkan saya yg masak taw bukan mak mertua. kesian mak manyak gila jahitan dia. tapi tu la apa la sangat ngn cuti sebulan memasak...lagi 11 bulan mak yg masak. he he he.lagipun saya x pandai g bazar Ramadhan ..keji kan? tapi tu la kalau saya layan bazar...kepala sakit la...
apa ea yg saya masak dah 10 hari ni?
mee hoon sup
mee bandung
nasi ayam
spegeti daging
makaroni sup
nasi beriani~ buka umah mak
mee goreng
mee hoon goreng
mee jawa
mee bandung~ 2 kali taw...asben request
gambo?
x de..x sempat nak snap...lagipun buat n3 pakai iPhone x leh nak upload gambo...
tengoklah esok2...kot2 rajin nak bukak va10 tu...
esok ingat nak masak lontong la...makan ngn kuah lodeh n sambal udang..



apa menu yg dah di masak n makan hari ini?

Tiada ulasan: