Rabu, 18 Ogos 2010

setelah 3 tahun....

apa yang jadi setelah 3 tahun ni?
emmm surat kenaikan pangkat diterima
sepatutnya dari tahun 2008 lagi naik gred. tapi masa tahun 2007, saya cuti sebab nk siapkan tesis master. so naik cuti 2008 baru isi borang kenaikan gred. tapi sampai abis tahun 2009 x de lagi keputusan. saya bt dek je...ala kalau g sek ni saya nak ngajo je..bab2 gred, gaji selalu x amik hal. ha amik koi masa awal tahun kawan kat jabatan tanya pasal gred ...rupa2nya dah siap dari taun 2009 lagi tapi disebabkan oleh ppd pasir gudang anto surat tu ke smk tanjung puteri...bukan smk tanjung datuk. maka ketua jabatan arahkan cc sekolah selesaikan..huh 18/8/2010 baru dapat surat lantikan. syukur alhamdulliah.
macam2 rezeki baik saya dapat dalam bulan ni...thanks kepada encek suami yg selalu bagi saya sokongan...

emmm semoga saya akan menjadi guru yg lebih baik terutama dalam proses pengajaran. semoga apa yg saya ajarkan kepada anak2 murid akan mereka faham dengan mudah. saya rasa saya nak jadi pemudahcara la....
insyallah...

3 ulasan:

kakrose@kakyon berkata...

Salam ramadhan sue..
Tahniah dpt kenaikan pangkat.Tugas guru tugas yang mulia..semuga sue berjaya mendidik anak2 bangsa menjadi cemerlang,grmilang dan terbilang sebagai anak bangsa yang taat kepada ugama,bangsa dan negara.Semangat kemerdekaan nie...

cikgu su berkata...

thanks kak...
sayang ngn anak2 murid
walaupun ada jugak la yg sengal....
hi hi hi

cikgu su berkata...

thanks kak...
sayang ngn anak2 murid
walaupun ada jugak la yg sengal....
hi hi hi