Rabu, 24 November 2010

Kenapa saya d putrajaya???

Dah hampir semingu ddk umah Kak long kat putrajaya. Anak2 suke. Ada 2 sebab kena g kl ni..pertama2nya saya Ada kelas menjahit. Ya betul. Kelas menjahit. Jahit patchwork kat cottage patch d ampang. Kelas baru sehari...inshallah...nanti2 saya update hasilnya. Mahal jugak feesnya, tapi x pe la dari duitnya habis beli lain2 menda. Kira menuntut ilmu la ni...
Yang keduanya ialah Nak betulkan iPhone..ya betul. iPhone saya rosak!!!!!! Sedih gila....tapi mmg x leh diselamatkan. Terpaksa dgn berat hati transfom iPhone 3GS Kepada iPhone4. Erk???? Ya Betul...now I'm using iphone4...keji??? Terpaksa. Masih Sayang ngn iPhone lama tu...betul Terpaksa!
Yang ke3 saya nk g beli n belah kai. Pasang kat kl...tk taun depan. Nak cari shawl jugak. Ingat2 next year nk image pakai shawl...Ngeee.
Pas tu baru balik ke sg kapal...jaga exam n marking paper....
Jumpa lagi d n3 lain...

Tiada ulasan: