Khamis, 18 November 2010

School Holiday....

Hari ni hari akhir sekolah...
alhamdullillah...yang penting semua silibus dah habis
itu yang paling penting bagi saya...
f3 dah amik exam...
f4 dah ready ke f5
yang f5 dan nk amik exam 1 Dis 2010 ni tk paper add math.

Semoga masih berkesempatan untuk mengajar di SMKTD tk tahun depan...insyallah kalau ada jodoh...kalau umur panjang...
Motifnya tetap sama la... nak bagi murid2 lulus add math dengan cemerlang...supaya mereka dapat melanjutkan pelajaran sejajar dengan impian mereka. Amin.

Apa saya nak buat cuti ni?
emmm awal2 cuti saya akan belajar menjahit di Cottage Patch di Ampang.
seminggu macam tu....biasa la menuntut ilmu kan dituntut Allah. Alhamdullilah ada peluang.
pas tu 12-14 Dis dah mula meeting pelarasan tk marking exam paper...

Asben akan balik end of Dis...
plan nak g Langkawi....
Asben dah lama x jumpa kak Masni...kakak dia
so...saya akan menanda dengan efisen sekali supaya saya dapat joint the trip....

till then...tata....

Tiada ulasan: