Ahad, 18 September 2011

My 1st LONG CHAMP

Assalamualaikum..



Tak boleh handle ea...wakakaka....akhirnya LONG CHAMP with grafiti Eiffel Tower dah sampai. Terima kasih pada Sahabat kita..DR.JOHARI B. kHAMIS sebab bermurah hati nak tolong belikan beg ni kat PARIS..sebab..yang graffiti ni cuma Ada kat PARIS je tau...kelasss kan jah???? suka suka suka.

Hari Jumaat lepas, kita dengan hati yang tabah pergi ke Segamat. Amik beg yang marbeles ni. He he he Hari ni, kita nk g KL...pakai beg baru....

Tata.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oi Sue, abis la aku. lepas ni semua org nak kirim beg dgn aku. :p

cikgu su berkata...

Ala..x pe. Byk sikit ko hangkut paper bag! Papepun...aku suka gila ngn beg ni...mabeles!!!