Khamis, 28 Jun 2012

Aiman Dan rabun.

Assalamualaikum...
Buah hati pengarang jantung kita dah besar...



Aiman Aqil kita. Dah bujang anak mama. Umo 9 tahun, baru jadi abang. Aduhai....lama dia jadi baby kita. Kena cium, kena peluk...sampai jadi manja sangat...

Hari Rabu lepas, Hari Terbuka SK Sg Kapal. Kita dengan bengkung, dengan bau minyak Herbanika, bau minyak Barut...gagahkan gak g sekolah anak. Amik Penyata anak2.
Tu la dia cakap, dia x jelas nengok tulisan cikgu kat papan hitam. Pas tu cikgu pun cakap...Aiman lambat bila menyalin nota. Tu la dia banyak x siap. Alolololo....malunya kita...kesian anak mama ni.

Petang tu jugak kita g kedai cerminmata kat Sg Rengit. Check mata dia. Ooo rabun anak kita. Kakak pun pakai cerminmata. Emmm kalau Kakak tu sebab suka sangat membaca. Kalau Aiman ni, suka sangat nengok iPad.

Hehehe..nerd sangat muka dia. Aiman ni Bukan anak yg lasak. Memang ikut kata, ikut peraturan Dan banyak nilai2 murni dia. Jadi bila pakai cerminmata...nampak macam nerd sangat. Kan??

TaTa
- Posted using BlogPress from my iPad
Location:Kg Sg Kapal

4 ulasan:

Lizzie Yasmin berkata...

Budak kecik kalau rabun, cuba try bg spirullina. Cousin saya dulu, rabun 500++ waktu umo 9 tahun. Lepas makan spirullina, tak hsbis 1 botol pun lagi. Dah turun ke 100++ jer.

cikgu su berkata...

Tu la aiman ni. Nak makan sayur, pya ssh..nanti la akk bg.

Mama Gee berkata...

aiman...makan karot byk2 yea....heheee

dulu2 kan..g suka nk buat mata sendiri rabun sbb suka nk pakai spec...kalo pakai spec konon nampak cam budak bijak le... :D

cikgu su berkata...

Gee,,l
Ni bijak main game...