Isnin, 11 Mac 2013

Today is my 39th birthday. Happy birthday!

Assalamualaikum
Hari ni 12/3/13..genap dh umo 39 tahun. Dah tua??? Ya umur dah banyak...perangai pun dah banyak baik. Kihkihkih...puiii. Tapi memang betul...kalau masa kita dulu2 memang penuh dengan kesesatan malahan kadang2 kesetanan. Hambekk! Dulu pantang salah sikit kita nak cari gaduh...bak kata Kawan kita...cari musuh. Tapi sekarang...tahap kesabaran agak tinggi. Maka kurang la aktiviti nak sound2 org cari musuh. Maklum je la dah kertu...

Macam tahun Sudah jugak...en.Ading x de masa hari lahir...biasa la. Dah biasa sangat. So....En.Ading pos hadiah buat Bini, kurang la sikit merentan. Pandai ko jaga hati ya abang.



Best gile la masa dapat minyak wangi ni....memang dah lama teringin. Tapi mahal. Hanya En.Ading yang mampu belikan. Surprise la jugak sebab sampai 6/3...seminggu sebelum hari kejadian. Thanks you Laki.

Kita dapat gak potong kek



Hihihihi.....kek besday Dari SDS. Terima kasih la Ustaz Mahadir....Bukan Ahmad mahdzir ea...



Kwangkwangkwang....kek Cikgu Mastura. Kita yang menumpang kasih je. Ustaz Mahadzir tu, tunang Cikgu Mastura. Dia surprise kan tunang dia....tarikh lahir kami sama 12/3..tahun je lain. Cer tengok betul2..macam sebaya kan??? Sila jangan muntah atau meludah!
Masa nak potong kek...kita rampas pisau Dari tangan mastura. Kahkahkah...sentap ko muka ustaz mahadir. Maaf le dik...akak over sexcited!



Semoga dengan pertambahan umur ke 39 ni...kita semakin baik. Semakin bersyukur pada Allah. Semakin bahagia membesarkan anak2. Semakin redha ditinggalkan suami yang suka kerja jauh2. Huh. Kadang2 kita pikir, kenapa la kita tahan berjauhan...Ustaz mahadir kata...kita dah dilambakan denga kemewahan. Eh...mana Ada.
Sambung harapan....semoga kita awet muda..Dan Dan Dan yang penting semoga kita kurus....sape2 yang baca n3 ni...doakan kita berjaya kuruskan badan dengan alpat Lipat 2. Hihihihi

TaTa.

- Posted using BlogPress from my iPad

6 ulasan:

Mooniqueen berkata...

happy birthday... Tapi kenapa nampak muda je ni? jeles...

cikgu su berkata...

Alamak...
Hihihihi jangan la terpedaya...

Nai @ TPJ berkata...

Selamat Hari Lahir... Best tu dpt Chanel No. 5.. Kat Malaysia susah dpt tu.. Tapi jenuh ler nak perabih, kak.. Besau nau.. Len kali request botol kecik2 tapi byk jenis.. heheheh.. Mmg awet muda pon..

cikgu su berkata...

4 taun x de adiah ari jadi kata laki akak.
Hihihihi

elly nadyra berkata...

happy belated bday....hadiah best!

cikgu su berkata...

Thanks friend!