Jumaat, 21 November 2014

Iphone6+

Assalamualaikum
Semalam Suami balik. Hehehehe nak bawak kita beli gajet baru. Biasanya Suami memang suka gajet Apples.
Dia dah beli iphone6...kale gold lagi. Oh my oh my. Kita pun merengek la jugak. Nak ipon6+...balik jugak la Suami dari kemaman. Thanks for melayan kerenah isteri. Ada jugak la kawan kata kita ni kerja mengaut duit Laki Aje. Hohoho Suami kita kot. Kalau x kita yg tolong dia transform kan duit dia kpd barangbarang, sape lagi kan??



Dah boleh simpan iPhoneVS dalam Kotak. Tunggu Kakak Adibah abis F5. Mama bagi Kakak.

Ok..kita review sikit iPhone6+ ni. Agak besar. Eh memang besar. Tapi x la peringkat Malu nak Taruk kat telinga. Masa calling2. Nipis. Memang nipis. Kata Aiman macam bukan family IPhone. Emmmm

Yang kita suka iPhone ni kan, dia punya smooth tu. Selesa. Gambar terang. Maju....

The best about Apple ialah x payah risau pasal virus.

Harapannya kerja2 Sekolah yg online2 tuh...sps, saps, pajsk la..boleh la buat Laju sikit, skrin best beso. Gitu..

Dah abis review.

TaTa



Posted using BlogPress from my iPhone6plus

Location:Jalan Kampung Sungai Buntu-Tanjung Pengelih,Pengerang,Malaysia

1 ulasan:

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI