Isnin, 8 Disember 2014

Testing..testing...

Assalamualaikum

Berangan Nak Kulit gebu gebas..Tapi kita x percaya ngn product putih gebu dlm masa 3 hari...hehehe

Supplement kita amik eyphra. Dah setahun, Alhamdullilah sesuai. Kita puas Hati sangat. X la jadi secantik memey...Tapi boleh la..hahaha



Kan...Kalau pakai 360 blh jadi lagi cun ni. Tapi Kulit mmg jadi sekata..pori2 Kecik sikit. Tapi eyphra ni..kecantikan Dari dalam kabonya.

Nak cantik Dari luar la pulak...kita rasa Nak Cuba set2 yg fauziah latip pakai la...dr halina pun pakai. Bajet ko celeb pulak ek!



Set permulaan. Dah study dah ni..
Step 1~ cleanser gel
Step 2~clear lotion
Step 3~essence pitera
Step 4~stempower
Wiwiwi harga mmg jejak 1k++ jugak la.

Kita pikir dulu...Kalau x kita pakai yg BFF kita pakai...muka Sonita jadi putih rata ( dia mmg putih=orang Siam) tu yg x confident tu..kita ni agak legap.
Sonita pakai ni..


Ramai yg pakai set ni..semua jadi. Ani konteng, Mastura, hafsah, Azila Tapi Cikgu2 ni jenis2 Kulit mulus sejak azali. Emmm

Laki kita suruh pakai set rania diamond..



sebab dah 4⃣0⃣⬆️...sentap! Ya la Suami..Tapi kita x jumpa testimoni yg bagus org guna set rania diamond ni. Cuma Zaina zain je..tu pun kita x yakin dia guna. Hahahaha Tapi kita yakin Fauziah latip guna ni



Hahaha 2x gambo ni kua. Apa maknanya? Hihihihi

Tunggu...

tata...

~ post by ip6+

2 ulasan:

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Dewi Aja berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)