Khamis, 8 April 2010

Kayuh jangan tak kayuh...


Hahahaha...
ini la keja saya setiap petang...eleh baru mula la..dalam 2 minggu. keh keh keh. Basikal cop jepun ini adalah hasil rengekan saya kepada sang asben....Mula2 saya berjogging jugak , tapi setiap kali melintas depan umah orang kampung mesti ada teguran2 dan ajakan singgah untuk bergosip hal2 kejiranan... almaklum lakan  saya duduk kampung ya..Saya menyuarakan pendapat la kepada sang asben, mungkin dengan berbasikal teguran dan pelawaan orang2 kampung dapat saya tepis. Yes yes pujuk rayu saya berhasil .keh keh keh eleh kan saya ni selalu kena tinggal, standart la apa nak boleh dapat. Pulak la mintak basekal cop jepun yang harga  terlalu mampu...cuma rm180 je. Berebut sang asben nak beli...coba mintak LV Hampstead yng berrengget 51K!!!! Ado ko dapek??
Saya akan berbasekal bersama2 Adibah dan Aiman. Tu je la peneman pengarang jantung. Takut gak nak pusing jauh2 bila x berteman. Hah! pada hal semua org boleh kenal Cikgu Suhaila. Kalau org tanya...saya cover la...nak teman anak2 maen basekal...he he he ...

Kesimpulannya...saya sangat bahagia duduk di Kampung Sungai Kapal, Pengerang
Alhamdullilah saya bertemu jodoh dengan Ahmad Mahdzir orang sungai kapal. .bukan apa setidak2nya saya berpeluang beriadah dengan tenang dan menghirup udara segar. Esok dan seterusnya saya nak round laut pulak...nanti saya update gambo2 yang menarik...

2 ulasan:

DiahRothman berkata...

Sue, happy cycling around!!! Take care dear.

suhaila berkata...

thanks kak
eleh kak pusing kampung jer!!!!
tapi anak2 pn seronok gak la...