Sabtu, 3 April 2010

Kena Tag...Beutiful Bloger Award

Ha -a...terkejuz mak bila baca blog intan, sekali ada pulak nama sebagai penerima tag ni...Selalu sangat baca blog org pasal tag nie...so Pn. Intan cantik Jelita...akk sambung ea tag nie...
Jom kita mula

Rules bagi penerima Award ni adalah
  • Thanks dan linkkan the person that gave you the award ( ok siap )
  • State 7 thing about yourself ...alahai ni la paling saspen
  • Pass this award into 15 blogger....
7 perkara ea..mengenai diri sendiri. Nak versi angkat bakul apa ea? Try la kan...
  1. Orang kata saya multi tasking...akahs. Sebab semua benda saya boleh buat...huhahahahaha. Ya kot semua benda saya nak belaja dan boleh..menjaet la, mendecopage la, memasak la, menanam pokok2 la...tapi my really heart ialah menjaet la....
  2. Perkara yang paling membangakan diri sendiri ialah...berjaya menggradkan diri dalam SARJANA PSIKOLOGI UTM. Wei...masa tu asben keja kat Vietnam..sorang2 handle umah, anak2, buat umah kat kampung, sorang2 g utm dan sorang2 jugak balik dari utm...huwawawa...sape x bangga??? Riak ke???
  3. Mak saya kata saya kelakar, mak mertua saya kata saya kelakar, kawan2 kata saya kelaka, adik beradik saya kata saya kelakar...bah kan my asben pun kata saya kelaka...So saya seorang yang kelakar la.
  4. Selain dari itu kan saya juga independent tau.alamak riak lagi ya la sudah hampir 5 taun saya berjauhan ngan asben tau...dalam masa 3 bulan 2 minggu je kami berjumpa...sape sanggup?? angkat tangan!!!  Bayangkan semua perkara perlu dibuat sendiri...x payah la tulis nanti saya nangis...
  5. Saya adalah seorang cikgu matematik di SMK Tanjung Datuk. dan saya angat SUKA dengan kawan2 saya di SMK Tanjung Datuk.....point diri sendiri tu CIKGU YANG BAIK HATI (result  dalam facebook test  )
  6. kadang2 kadang sila jangan percaya saya rasa saya ada banyak duit terutama lepas suami balik ....maka saya akan berbelanja tak hengat...semua wish lish saya saya tunaikan dan wish lish baru akan tercipta...ish ish ish
  7. Cita- cita saya adalah mahu, hendak akan menjadi perempuan yang masih cantik bergetah selepas makan jamu mak lliza gelang patah supaya asben saya sentiasa mencintai saya sehingga ke hujung nyawa..erk mood kasih sayang la pulak sila jangan muntah di sini ya.....
so saya adiah kan award ni kepada 15 orang blogers yang mantap lagi cun melecun
  1. Kak Norazlina ( azlinedeco.blogspot )
  2. Maya yang sangat kretip menjaet
  3. Lizaothman pereka fesyen paling top
  4. Wani craf ( tiba2 teringat white gesso dah abis)
  5. Intan ( kira dah buat dah....)
  6. Kak Shima yang ajo buat bag organiser
  7. TiniHani yang best sebab ajak joint JOM JAET
  8. Hamizah Salim...tengah bercuti di Malysia ni
  9. Cikgu Naza....
  10. Eija si Tokey Pelita
  11. Kak Ros..( Yon Home Deco )
  12. Faridah ( My Sewing Blog )
  13. Cikgu Hasnah
  14. Ratna kat Taman Setia Tropika
  15. Zila.....( bisneswomen mesen jaet )
Akhirnya tepat pulul 11.45 malam sabtu saya telah menyelesaikan tag ini. 
yeeehaaaaa.!!!!!!!

Tiada ulasan: