Sabtu, 25 Disember 2010

Hampir selesai...

Assalamualaikum kawan2...
mana2 yg baru jumpa blog ni thanks ...singgah dan sudilah berkawan dengan kita, orang kampung.Tiba2 teringat sorang kawan..dulu dia baik ngn kita..entah apa salah kita dia dh x mo baik berhubung lagi. Kemungkinan besar sebab kita dh jadi orang kampung..bukan lagi orang taman.....tak pe kita tetap doakan yg terbaik untuk dia...
Amin ya allah.
Ehhh mukodimah jauh tul tersasar...sorry. Ni nk cerita pasal marking paper. Lagi??? Ha la..dh hampir siap uolls...sikit lagi je...ada la lagi 45 skrip..insyallah la boleh siap dalam masa 2 hari ni. By the first meeting dh siap la marking. Yang penting...yang utama isnin ni boleh la kita n sonita g meronggeng g jusco bukit indah...eee seronoknya. Kami nk beli kasut sekolah yg bertumit tinggi..wakakaka....lagi satu...boleh la kita jahet2 baju g sekolah yg sepasang lagi tu...waaaa berangan x hengat kita ni. Tapi 45 skrip tu x mula lagi...
Ok ok stop. Nak g buat kek coklat aiman jap...pas tu baru leh sambung marking..
Tata.

3 ulasan:

NaniRostam berkata...

salam.agaknya semua org pun pernah ada kawan macam tu kan.....

mis twit berkata...

salam perkenalan.. good luck marking... hihi..

cikgu su berkata...

ya la kak nani...
kita sedih sangat...sedangkan kita suka frend ngn dia...
tapi dia x sudi...ahaks...