Khamis, 6 Januari 2011

PMS & Senggugut anyone??

Assalamualaikum..
Sape la pompuan yg sangat beruntung x kena PMS ea??? Kita paling paling x suka ketika PMS. Semua serba x kena...lebih2 la bila disulami ngn senggugut..adoi hai. Macam nak jadi lelaki je..kita ni sedari kecik, mula2 haid dh diserang senggugut. Ingat pas kawin ilang..emmm harem. Pas tu ingat pas beranak 1,2 ilang..hampeh!!! Tetap dan berpencen gak la senggugut. Semalam kesian gila kat aiman aqil...habis teruk kena marah sebab nk makan kek. Terkejut dia kena marah...asik tya je "mama kenapa" eeee susah la nk cakap. Masa tgh cakap ngn asben pn.. Tiba2 je rasa " hekelleh mamat ni ..nyibuk je..." tu la di hormon PMS...kata asben hormon ala2 nk menderhaka...sori ea abg...fitrah alam!!!
Ada x sapa2 yg ada petua nk musnahkan PMS n senggugut ( ado ke? ) kalau ubat...sebut je apa jenis..kita dh try...semua x mo ilangkan penyakit ni. Dah tua2 ni x larat la nak senggugut..ari ni je , kita x leh makan langsung..sakit perut n muntah2...iron sentiasa ada atas perut.. Sadiskan??? Nasib la guna iron wireless. Semata2 beli iron ni sebab senggugut!!! X suka x suka x suka....
Tengok la ni tetiba je kita sedih...
Ok la
Tata..tata

1 ulasan:

armouris berkata...

info tentang senggugut di SIHAT SELALU - Kurangkan Sakit Senggugut Dengan Bertungku