Jumaat, 1 Mei 2009

Antara 2 buku.....

Mak bagi buku ni...suruh baca, dgn dialog yang begitu sinis sekali...:" Ella...baca buku nie...mak pinjam kat kawan mak...baca sampai abis....nanti mak soal...." " Ella mesti baca.....tak la asik kena tinggal je..."
emmmm......ayat yang terakhir tu....sinis je kat aku....

Tapi seriusly...disebabkan ayat yang terakhir tu.....aku tak baca lagi....tapi aku abiskan dulu buku yang ni....

Buku nie.....dah lama...tapi, mood nak baca novel memang dah tak de....dah tua kot. Tapi semalam g pasar lambak...ternampak buk nie....nak beli tapi tak bawak duit...so esoknye sampai sekolah, aku tanya semua cikgu2 sapa yang ada....dan buku ini adalah milik Nana....

Sedih seh......sambil baca dengar lagu Ayat2 cinta-Rossa....

7 ulasan:

tedina berkata...

best ker citer ni.....su akak nak pinjamkan su citer andai itu takdirnya.....sedih giler.....nanti kalau jumper akak kasi pinjam.......

Eyna's berkata...

salam kenal ....

suhaila berkata...

kak ina...
boleh2....su suka je....
memang sedih dan penuh ngan keinsafan...bagaimana kila lalai ngan agama...subhanallah...

Eyna...

Salam perkenalan dari kak Sue...
senang sekali akak dapat kawan baru...

Eyna's berkata...

heheh...betul ke su ni akak...nampak mcm muda je...heheh

suhaila berkata...

betul....
nampak je muda...
tapi dah berusia .....
alahai eyna...akak dah 35thn..

eyna...suaminye kerja kat mana?
suami akakkerja kat Turkmenistan...

Eyna's berkata...

Amboi...jauhnya kak su...kat mane tu...hehehhe...maaolah, geografi sy mmg teruk...hehhe

Suami sy x sjauh mcm tu...masih dalam semenanjung, tetapi tak tetap...now dkat skit, KL je...sebelum ni perak hampir 2 tahun.

dayah berkata...

hi kak su>>>>> best la.......... dayah nak gak bace buku tu... naseb dah tak satu sekolah kalau tak boleh syer2 bece kan.....