Selasa, 26 Mei 2009

DIET...

Diet....diet...diet

Rasanya macam2 dah cuba....
semua tak jalan....
betul la...kalau sesuai...jadi...kalau x...tak jadi....
Nie ada beberapa kaedah yang dicuba....tetapi GAGAL
1. Sendayu Tinggi - x jadi ( asik lupa and bayak pantang....)
2. Elken Dr. Diet - x jadi
3. NB Bagus - lum sempat cuba....dah kena band ngan KKM
4. Herbalife - Turun 2kg....pas tu trs mantain??? ( Pikin tolong!!!!...memang degil lemak nie )
5. Adeline Treatment ( paling mahal )- macam kena tipu la pulak... dia pya diet....3 hari makan quaker...2 hari mee
hoon sup....tu aje....sape pun slim...
Nie ada kaedah lama tapi baru nak cuba....TAK MAKAN NASI ( ikut style adeline....sebenarnya...cuma makan lauk gak....kalau ikut adeline...jangan makan apa2...cuma makan ubatdia aje yang kosnya?????? sadis )
ada sape2 yang dah cuba???? ada positive feedback??? r

Dengan lafas Bismillah....
"mulai esok....jangan makan nasi....jangan makan nasi...jangan makan nasi"

Kita tunggu sebulan...dari sekarang apa hasilnya....

5 ulasan:

Eyna's berkata...

kak su tak try JDM5 ke...
sy rasa ianya bkesan gak,,,,tapi mlgnya saya ni x kuat disiplin...sminggu makan...lpas tu 2 bulan brenti mkn...hheheheh....

tedina berkata...

selamat berdiet.....nanti pg kulai akak nak ajak su makan nasi kat ioi mall kulai..boleh? ......akak pun dah gemuk su....dari 48kg dah jadi 51 kg.......makan sedap je....

suhaila berkata...

kakak...
kan su nak diet...jangan la ajak makan nasi....ok la...akak makan nasinya....su makan lauknya

Ari nie berjaya seh x makan nasi..

CHAIYO CHAIYO...

tedina berkata...

yo ler tu....su doktor utm tu ada tak ari sabtu nie....nanti akan nak tgk tudung tau......

suhaila berkata...

akk...tudung abis kawan2 sekolah borong...sampai ada yang masam muka seh tak dapat....

dr.razani x de sabtu nie...dia ada ari ahad je....