Ahad, 10 Mei 2009

Sayang sapa?

Esok akan ke kl untuk menghadiri meeting ngan LPM buat kesekian kalinya....kesian aiman and adibah. Asik kena tinggal ngan mama je ya? tak pe..anak2 mama dah biasa kan? selalu kena tinggal lelama bukan makna mama tak sayang....salah tu....mama cukup sayang dua2 anak mama....sape la pulak tak sayang anak???

Teringat pagi tadi...
adibah and aiman main lumba2 sapa yang mama paling sayang....
kakak dulu...
"mama sayang sape...kakak ke aiman?"
" mama sayang abah"
he he he he menjerit dua2...gelihati aku...saja menyakat...
aiman pulak...
"mama sayang aiman ke kakak?"
" mama sayang 'ke' "
he he he he...menyakat lagi..seronok!!!!
anak2 memang la gitu...asik nak berlumba sapa mama lebih sayang...
tentula mama sayang dua2 sama banyak....kalau mama cium kakak 3 kali.....aiman pun mama cium 3 kali...adil...
anak anak....memang menghiburkan....sangat menghiburkan...

Tapi kalau suami terchenta ditanya...
" Abah sayang sapa? kakak ke..aiman ke mama?"
" Mestila abah sayang mama"
he he he he....macam tu AHMAD MAHDZIR....
i love u too....
and always miss u....
walaupun kita jumpa 3 bulan sekali
tapi keadaan itu la yang membuatkan kita bertambah kasih sayang kan?
sebab tu la...hubungan kita sefamily four nie...bahagia terus selamanya
amin....

3 ulasan:

dalla berkata...

psst...naper tak bagitau arituh..u coming to kl..

kakyon berkata...

salam sue,
selamat hari guru..

suhaila berkata...

dila...
ari tu tak sempat nk cakap....
sori ea..tak pe...kita ada lagi next meeting...
c u tau...

kak yon...

thanks....dah 11 tahun su jadi cikgu....
alhamdullilah