Rabu, 24 Mac 2010

lawatan sambil bergambar

Akhirnya dapat gak buatn3 yang ini. Berkenaan dengan lawatan kami sekeluarga ke Zoo Singapura. Ya hanya ke Zoo Singapura, x pegi mana2 tempat sebab En. Ading saya asik kali ngan 2 je duitnya. Huhuhu kita layan gambar je la...
Sampai2 zoo tengah ujan. Tapi...ada kami kesah???

Binatang petama kami jumpa Otter!!! comey. Tapi ahkak geli...

White Tiger...ngeri seh macam dekat beno ngn tebing. Akak rasa dia macam pasang strategi je nak lompat.!!!

Bersama Badak....yang belakang tu ya...hahahahah

Busuk rupanya Zebra....

Hoop! Hoop ! Hoop!

Laki bini yang sama teruja ngan binatang2...dan pokok2...

Kura2 Malaysia..."hello dear im malaysian too" kata adibah...kahkahkah

Penat berjalan kami naik tram...( rata la bedak akak dlm foto...bagus la foundation ni...he he he)

Gambo beruk ni....maklum la pakai hp je..pas tu pulak...En. Ading mmg x de talent tangkap gambo...he he he.

Bersama Zirafah...erk???? mana zirafahnya???
kat belakang...

Baboon.....uish...mana2???
sah la kena beli SLR

Best ooooo....akk suka binatang ni...Omar, Jippie and winnie


He he he

Adibah bergaya gajah.....

Aiman cium arapaima...

Haa

Persembahan Gajah

Harimau apa ek??? lupa la

Sangup ea???
memperlihatkan kehebatan Pn. Ella menangkap gambar...real je x de unsur sabotaj

Huh...teka sape tangakap gambo ni???
Betul!!!! bukan aiman or adibah

Dah penat...

Dah lepak...tgu teksi balik Malaysia....
( frust tu x g shooping komplek pun....huhuhu)

Sekian saja laporan akak berkenaan ngan lawatan sambil bergambar ke zoo singapura. Hehehe labih banyak gambo sendiri berbanding binatang kan???? yang penting laki bini ini sangat lega kerana dah menunaikan janji anak2....huh LEGA!!!!!

3 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

harus laa kena tunsi, pasal mak pak dah meronggeng duluuu... hahahahaaa

Sayang.Ibu berkata...

kak perkataan tunsi tu adalah tunai sebenarnya.. hahahaa

suhaila berkata...

ha ha ha ha
Intan memang pandai.