Rabu, 31 Mac 2010

Teringin sangat...........

Dah lama sangat teringin nak buat dua perkara ni...
tapi x de kekuatan....
eceh...sebenarnya disentap oleh sang asben
huhuhu...masa hakak memyuarakan keinginan ini
tapi asben kata semua nak buat sampai rumah tak terurus...he he he he
Bukan saya x mengemas....saya mengemas ujung minggu atau semasa saya x de kelas petang...kalau x saya penat tahap dewa....
cara hakak mengemas ialah...hakak hanya menyusun2 dan menyapu supaya kelihatan kemas....tidak seperti sang asben.....biala sepah bersepah berterabur...asal semua habuk kat celah2 gobok...celah2 pasu...celah kosen waima celah majalah pun dia lap....harap maklum la kedudukan barang2 semua jadi macamana...ha macam tu kemas katanya....setakat menyapu, mengemop dan merapi tu bukan kemas...mak ai...sentap hakak!!!!!
eh apa yang merapu nie...
keinginan appa yang asben kata x payah tu ialah....hakak nak mendecopage dan menjahit bag, menjahit sampul buku rekod, menjahit langsir roman blind opps...2 perkara tu ialah mendecopage dan menjahit ( banyak benda nak jahit )

Mendecopage...dah lama betul hakak x buat....hengat nak buat atas tin coklat..ohh bila la masanya akan sampai....
Menjahit sampul buku rekod..memang niat saya dari tahun 2008...tapi saya x duduk dekat ngn ikea yang ada kain chantek2.....

ditambah pula disentap sebegitu ngan asben....

bila nak keinginan ini dapat dilaksanakan??????

Tiada ulasan: