Rabu, 9 Mac 2011

Kek Baldu Merah

Assalamualaikum
Selamat pagi. Semoga hari ini lebih baik dari semalam kan???
Semalam kita merempit ke kota tinggi ngn Cikgu mastura. Macam2 nk buat kat kota. Alang2 xtvt KoKo ditangguhkan. Nak amik buku math f3, nak beli novel kih kih, g beli hamper mesy pibg, beli adiah ari jadi sendiri...beli bahan buat kek hari jadi...ngee..cita2?? Agak melangit gak la. Maka pas siap semua...merempit la balik..sampai umah kul 630. Makan bubur kacang durian...perghh sedapnya. Jiran bagi. Lepas mandi manda, solat, ngaji, solat, bual2 ngn asben kat tepon..baru la mula buat kek. Hajat dihatink buat kek baldu merah...tapi mcm x cfdn. Tiba2 bila baca resepi kat blog kakninasuria, alamak!!! Susu segar x de. Merempit lagi g rengit ngn ustzh nadrah! Nasib ada. Alhamdullilah.
Sampai je rumah terus la operasi. Saspen gile. Jadi ke x. Naik ke x. Merah ke x. Huh! Kul 12tghmlm baru kek masak! Tunggu sejuk, buat topping...hias??? Erk??? Hampeh! Kul 2 baru tdo. Salute gila ngn kak nani yg hari2 buat kek. Tahniah kak!. Kak nani mmg superp!
Mempersemdahkan dari dapur cikgu suhaila.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Kek Baldu Merah...Entah apa2 deko kek ni, x cantik gile! Adoy...macam nak masuk kelas deko kek!



Baru snap gambo..x de yg cantik2 dah tinggal sikit je, suku x sampai.
Kawan2 kata sedap...x muak, walau x shantex ropanya. Dan derang kata" happy besday Kak Su" he he he 12/3 ni la besday kita. Saja buat kek awal2 sbb msa tu dh school holiday!
Cikgu imah tanya" kak su umo ke bape?"
" usia?? Bukan pada angka...." he he he..
Ooo...semalam kita beli adiah besday sendiri...



Nak beli yang Habib x duit x cukup...yang Habibah pn jadi la. Yang syokkkk jumpa pulak ring yg sepesen! He he he maching g2!

Semoga pada tahun yg ke 37 ini, Allah akan terus memberi kita kekuatan untuk menghadapi cabaran. Insyallah. Allah akan memberi kita ketenangan dan kebahagiaan di samping orang2 yang kita sayang. Amin ya robalalamin..

Tata.

- Posted using BlogPress from my iPhone 4

Location:Pengerang,Malaysia

2 ulasan:

Lizzie Yasmin berkata...

red valvet ek??? mcm sedap... HAPPY BIRTHDAY KAK>>

tedina berkata...

happy besday...cantik gelang su