Khamis, 7 Oktober 2010

jadual senggang pmr

apa tu?
sebenarnya hari jumaat ni budak2 pmr x de exam...senggang...maka isnin ni paper math. maka ari ni seharian saya ddk bersama budak2 3b1 untuk belajo math.seharian tu maksudnya Dari pkl 730-1205. saya suka aje walau penat gile...tapi budak2 ni sampai pkl 10 je derang dah boshan buat soalan....kesian derang....saya x mo derang stress...buat slow2...happy...tapi ya la budak kan...cepat jemu.
harapan saya semua murid saya lulus dengan cemerlang. insyallah. x kisah la peratus sekolah ke gps sekolah ke bai'ah ke lonjakkan saujana ke yang saya tahu saya hanya mahukan mereka memahami konsep mathematic. mereka mendapat A bagi yg boleh Dan lulus bagi yg lemah. saya mengajar kerana Allah untuk mereka....bukan untuk sape2 untuk masa depan mereka.

Tiada ulasan: