Isnin, 4 Oktober 2010

Saya rindu Dia

Kadang2 saya penat nak jawab soalan kawan2
" akk ddk jauh2 ngn asben...x rindu ker?"
" akk ok ea...asben x de"
" steady la kak su....walau asben x de...appy je.."
" kak su x pe la...ddk jauh dh biasa..."
adoi....sebab tu la ramai kawan2 kat tempat kerja x tau suami saya keje oversea...
ecece...bukan kat US ke UK ke...kat Turkmenistan je.....
selagi boleh rahsia....saya rahsia...hanya kawan2 rapat je tau....
tapi bila org tau je...mesti nak tanya....
SEBENARNYA;
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.

.
SAYA RINDU DIA.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Setiap saat dan masa...setiap nafas saya...setiap degupan jantung saya...hanya ALLAH yang tahu....
kadang2 saya x tau nak buat apa....dada saya sesak!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ya...SAYA INGAT DIA...RINDU DIA...

eh bukan yang ni taw....

yang ni saya selalu peluk....

yang ni rindu sangat2...tapi dapat cium hari2...

yang ni penghibur saya bila saya RINDU ....

YANG INI LA YANG PALING SAYA RINDU......


Pss: Abg...balik la....buat la keja cecepat....

1 ulasan:

ami berkata...

sian sue,,sedey plak bila baca..betol saya pon mcm sue gak tapi x jauh sgt mcm sue...... sesak dada tetiba kan bila rindu....alhamdullilah tahun baru ni kami dah dapat dok bersama2,,,semoga sue tabah ...amin