Khamis, 19 Julai 2012

Manja Lara kucing kita!

Assalamualaikum..
Lama dh x cerita pasal Lara. Kadang2 dia ada lepak kat rumah. Kadang2 x balik2 rumah. Alah dia lepak kat rumah Abg Man. Rumah depan. Kat sana ada Ain, anak ucu yg umo 3 tahun tu..rajin layan Lara main. Kakak dibah m Abg aiman dah beso. Jarang nk main2 ngn lara. Tunggu Adik Allieeya beso sikit ya lara...nanti ada budak nak main ngn lara..saba ya lara.




Petang ni dia lepak kat rumah. Masa tengah henjut Allieeya kat kosi ni, Lara lepak kat lantai. Pas Allieeya tidur, kita bangun, terus lara naik atas kosi ni.




Tengok la tu...macam orang cara dia tido. Cumils kan? Kesayangan kita ni. Dah 5 tahun kita bela dia. Dari kucing parsi yg x boleh keluar rumah, sekarang dh jadi kucing kampung. Dah la ddk kapung...gaya pun dh macam kucing kampung. Merayap kat celah2 kebun. Cuma x pandai selongkar tudung saji dan makanannya tetap Royal canin.




Santai abis Lara petang ni...dah sama kale bulu tu ngan kale kosi. Hihihi lara-lara...tu le keja dia. Melepak, memalas, mentido aje. Kita selalu doakan lara..sihat dan panjang umur. Sebab kita sanyang sangat kat Lara ni...

TaTa.


- Posted using BlogPress from SUHAILA iPhone 4
Location:kg sg kapal

2 ulasan:

Mama Gee berkata...

chomelnya cik su........geram..rs nk pelok2...

cikgu su berkata...

Manja dia ni gee. Lg2 ngn kita...maklum la tukang beli makanan...