Selasa, 10 Julai 2012

potong jambul? kenapa Allieya x boleh ada jambul...

Assalamualaikum..
tu dia, tajuk..bapook punya panjang.
tu sebenarnya pertanyaan aiman masa kami rancang buat majlis yassin dan potong jambul Allieya.
majlis pada 7/7/2012. Alhamdullilah. semua berjalan dengan lancar...
cuma biasa la ada aje la peristiwa2 yang gitu2 sikit...
he he he...
  
rewang-rewang...
 tu dia...nasi ambeng style dulu2...
 laman ai...what a beter place to relax...
 gosip-gosip ngn Cikgu Mastura.....
majlis yassin dulu... 
 Potong Jambul Allieya bermula....mama tetap gundu...
 Sampai ke dapo ko...Allieya tetap tido...
 Ikhlas betul muka MIL dan Cik Musliha...
 Yahadoiiii.....macam gajah ngn semut....
 baby Allieya Aqila Ahmad Mahdzir...
 Malam tu, tungkus lumus laki bini botakkan anak
 Sambil Nyek lagi senang la bang oiiii
 Ni dan botak....nak g JB, anto abah balik Lumut dan memulakan pencaria...ehem ehem
mama dan baby...happy. Pencarian itu berakhir..


Alhamdulilah....semua selesai seperti yang dirancang.
terima kasih pada yang datang merewang...
yang tolong jaga Allieya semasa mama g dating ngn abah kay highway...
hehehehehhe...


TaTa.



.

5 ulasan:

Tak Pe Je ~ TPJ berkata...

Aduhai baby.. Jenuh ler main kejor2 besok kat laman nan luas dan lapang itiew..

cikgu su berkata...

TPJ....
Agak2 mama baby blh slim melim x main kejo2 ngn anak???
Hehehe.".

Mama Gee berkata...

Alhamdulillah....

Cantiknya laman ciksu...
gazebo tu best...

umah kt mana yg cik su..nk dtg raya..heheee

cikgu su berkata...

Rumah kampung je gee...
Kat kg Sg Kapal, pengerang, Johor.
Jemput la datang umah...
Bila2 pun boleh...

Mama Gee berkata...

Ooooo kt Johor...g org muar...tp jarang dh balik sbb mak duk sekali...InsyaAllah...mana tau satu hr nnti leh sampai sana :)