Jumaat, 27 Julai 2012

harapan telah berkecai...

Assalamualaikum

ha...ambik update blog pukul 3:41am
Gigih...
terbangun..sebab sakit perut
sakit lain macam
masuk bilik air..
emmmm
senguggut rupanya...
harapan nak puasa penuh di bulan ramadan ni berkecai...
ingat full BF kita x period...
x rupanya...
sama aje macam masa Adibah dan Aiman...
ya...
lepas ni kita akan senggugut lagi..
sampai bila???
sampai monopous la kot...
ok..ok..
nak tungku perut...



TaTa


4 ulasan:

Tak Pe Je ~ TPJ berkata...

Org subur gitu la kot, ya kakak? Xpe.. Janji Bahagia. Masak bleh rasa masin ke tawar.. ;) Mana gambar pakai belt? TPJ sayang pulak nak pakai hijab akak tuh, heheh..

cikgu su berkata...

TPJ ...
X de subur mana pun...
Ke main susah nk dptkan yg ni...
9 taun tgu...
Dah kertu....bebenonya

ellynadyra berkata...

wah leh makan......aku dulu bf tak dan nak pose, kalau pose, hasil susu kurang nak diperah,so tak pose la sepanjang bulan....jenuh la nak ganti

Mama Gee berkata...

laaa dh beranak 2 pun masih segugut ya ciksu...takpe2...adalah hikmahnya tu kot...leh dapt adik lg kot pasni...hehee